Bi na spletni strani vašega podjetja radi imeli blog? Morda pa ga že imate, a ga vedno pišete v zadnjem hipu oziroma že kar nekaj časa niste nobenega objavili, ker za to vedno zmanjka časa? O, ja, to se dogaja prav vsem! Oziroma skoraj vsem, saj nekateri pisanje blogov zaupajo zunanjemu izvajalcu, ki poskrbi za to, da je vsebina na blogu sveža, zanimiva in vedno ažurna. Tako bo vaš blog zares zaživel, vi pa boste imeli eno skrb manj in se boste lahko posvetili drugim delovnim nalogam.
Kaj objavljati na blogu?
Nekatera podjetja imajo problem, da ne vedo točno, kakšne vsebine ponuditi na blogu. Blog ni nekaj, kamor lahko le skopirate vsebine iz vaših promocijskih brošur, katalogov in drugega materiala. Hkrati blog tudi ni samo prostor za reklamo. Na njem je treba nuditi zanimivo in uporabno vsebino, saj le taka lahko prepriča spletne obiskovalce. Kaj točno objavljati na blogu, pa je sicer odvisno od tega, za kakšno podjetje gre, s čim se ukvarja, kdo so njegove stranke in podobno.
Ne pozabite na ključne besede
Nekatera podjetja v pisanje bloga vlagajo res veliko energije in časa. Pišejo uporabne bloge in se resnično trudijo z njihovo vsebino. Problem pa je, da pozabijo v njih uporabiti primerne ključne besede oziroma med pisanjem ne razmišljajo tudi o SEO optimizaciji. Ta namreč poskrbi za to, da obiskovalci spleta določeno vsebino na njem sploh najdejo, da pridejo do nje. Če je ta še tako dobra, nam to prav nič ne koristi, če je nihče ne najde, ko v Google vpiše izbrane ključne besede.
Prav zaradi tega je optimizacija bistvena za kakovosten blog, ki bo imel tudi učinek. Smisel bloga je namreč v tem, da z njim na nek način osvežujete vsebino na spletni strani, kar dobro vpliva tako na pozicije spletne strani v iskalnikih kot na redne obiskovalce spletne strani, ki želijo na njej vedno prebrati kaj novega. Zato je treba pri pisanju misliti tako na njih kot tudi na Google.
Nedavni komentarji